8 ترفند برای موفقیت در کار در منزل

  • شنبه 29 آذر 1399 - ساعت 16:09
5 دقیقه زمان لازم برای مطالعه

دوران پاندمی کرونا تغییر و تحول‌های زیادی در روند زندگی ما به خصوص زندگی شغلیمون به وجود آورده و عده‌ای زیادی با دورکاری و گروهی دیگه به صورت کار در منزل مجبور به ادامه فعالیت‌های کاریشون شدن، هیچ‌کس نمی دونه این روند تا چه زمانی ادامه داره پس بهتره هممون یاد بگیریم به بهترین نحو با این شرایط کنار بیایم.

8 ترفند برای موفقیت در کا در منزل

 

1.برای همکارانتون در دسترس باشین. حتی اگر قراره در خونه کار کنید باز هم کار گروهی و گزارش کار از مهمترین عوامل موفقیت شما هستن، پس در هر زمان که همکارانتون نیازتون داشتن در دسترس باشید، به موقع به مدیرتون گزارش کار بدین و در صورت لزوم با همکارانتون جلسات آنلاین برگزار کنید.

2.حتی برای کار در منزل هم باید ساعت کاری مشخصی داشته باشین، اگر بدون برنامه‌ریزی کار کنید ممکنه کل روزتون بیهوده تلف بشه، تصور کنید که در محل کار هستید و موظفین تا پایان ساعت کاری، کارهاتون رو تموم کنید.

3.انجام دادن چند کار هم زمان نتیجه‌ای جز استرس و حواس پرتی برای شما نداره، سعی کنید به نوبت اولویت، کارهاتون رو به پایان برسونید.

4.در زمان کار در منزل خبری از نظافت‌چی نیست. همه کارها بر عهده خودتونه و حتما این رو هم خوب می‌دونید که تمرکز ارتباط مستقیمی با مرتب بودن میز و محیط کار شما داره، پس قبل از شروع کار یه سر و سامونی به محیط کارتون بدین.

5.همونطور که گفته شد برای کارایی بیشتر در زمان کار در منزل باید خودتون رو در محیط حرفه‌ای کار بدونید، پس پوشیدن پیژامه ممنوعه، ایرادی نداره لباس راحت بپوشید ولی پوشیدن پیژامه ذهن شما رو به سمت خواب و استراحت می‎بره.

6.قبل از شروع کار، برنامه کاریتون رو چک کنید تا زمان کاریتون رو برای سردرگمی و تصمیم‌گیری برای اینکه چه کارهایی باید امروز انجام بشه، تلف نکنید.

7.یک بخش مناسب از خونه رو برای کار کردنتون انتخاب کنید که محل نشستن و میز مناسب داشته باشه، اهمیت به سلامتی یکی از مهمترین قوانین کاریست. راحت و مناسب نبودن محیط کار خیلی زود منجر به عدم تمرکز و درد در ناحیه کمر و گردن شما می‌شه.

8.کار در منزل به این معنیه که ساعت کاری شما لزوما ساعت کاری هم‌خونه‌های شما نیست، پس خودتون مسئول حفظ نظم و آرامش محیط کارتون هستین. قوانینی برای اون بخش خونه که شما در حال کار کردن هستید وضع کنید و از ورود هم‌خونه، حیون خونگی و بچه‌های کوچیک در ساعات کاری جلوگیری کنید.

 

 

دوست داری کار در منزل رو تجربه کنی؟ هزاران آگهی کار در منزل هم اکنون در سایت کارپیشه. کلیک کن

مطالب مرتبط

هفت نکته مهم در زبان بدن که از شما سخنران بهتری می‌سازد

8 راهکار ساده برای داشتن تمرکز بیشتر در محیط کار

نظرات

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

محیط کاری ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

8 ترفند برای موفقیت در کار در منزل