کارپیشه در سال ۱۴۰۱

  • دوشنبه 06 تیر 1401 - ساعت 16:04
یک دقیقه و سی ثانیه دقیقه زمان لازم برای مطالعه

امروز کارپیشه دیگر جایی برای ثبت آگهی استخدامی توسط کافرمایان نیست، بلکه یک موتور جستجوی پیشرفته شغل است که تمام آگهی‌های استخدامی منتشر شده در سایت‌های کاریابی و تعداد قابل توجهی از کانال‌های تلگرامی را به صورت اتوماتیک و هوشمند جمع‌آوری می‌کند و در اختیار کارجوها قرار می‌دهد.

کارپیشه؛ موتور جستجوی آگهی‌های استخدام

ما در کارپیشه از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در حوزه کاریابی و بازار کار شروع کردیم و در طی این سال‌ها پیوسته در تلاش برای بهبود کیفیت خدمات به کارفرماها و کارجویان بودیم. در ابتدای سال ۱۴۰۱ با یک تغییر رویکرد استراتژیک تصمیم گرفتیم خدمات و سرویس‌های خود را بر کارجوها متمرکز کنیم.

در حال حاضر و با توجه به شرایط بحرانی بازار کار در ایران و افزایش نرخ بیکاری، علاوه بر سایت‌های شناخته شده‌تر مثل ایران تلنت، جاب‌ویژن، جابینجا و… روز به روز به تعداد سایت‌ها و کانال‌های استخدامی اضافه می‌شود. پس ما تصمیم گرفتیم به جای اینکه فعالیت مشابه این سایت‌ها را ادامه دهیم، به پشتوانه تخصص تیم فنی خود، کار نوینی انجام دهیم.

امروز کارپیشه دیگر جایی برای ثبت آگهی استخدامی توسط کافرمایان نیست، بلکه یک موتور جستجوی پیشرفته شغل است که تمام آگهی‌های استخدامی منتشر شده در سایت‌های کاریابی و تعداد قابل توجهی از کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام را به صورت اتوماتیک و هوشمند جمع‌آوری می‌کند و در اختیار کارجوها قرار می‌دهد. با این تغییر رویکرد، در سه ماه اول سال ‍۱۴۰۱ بیش ۸۰۰ هزار آگهی شغلی جمع‌آوری و در اختیار کارجویان قرار داده‌ایم و در همین مدت ۱۹۳ هزار کارجوی جدید در سایت کارپیشه ثبت‌نام کرده‌اند.

ما باور داریم که با کارپیشه همه کار پیدا می‌کنند و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

مطالب مرتبط

نگاهی به آمار آگهی‌های استخدام در بهار ۱۴۰۱

کارپیشه در سال ۱۴۰۱

نظرات

برای ثبت دیدگاه تکمیل بخش های ستاره دار الزامی میباشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

فرصتهای شغلی طلایی و ایده‌آل در شرکت‌های معتبر

کارجوی ویژه